2014. február 15., szombat

W. S. 8. rész

8. rész

Sziasztok, itt a 8. rész! Élég  hosszú lett! Véleményezd!  És boldog tegnapi valentin napot! :)


Ezt nem hiszem el! De komolyan! Csak ültem, és vártam hogy jöjjön fel, de ő nem nagyon akart. Nem hiszem el hogy átvert, én meg bedőltem a hülyeségének! Arhhhg. Már le akartam dühömben kapcsolni a gépet, amikor...amikor megjelent a zöld kis pötty a neve melett. Tehát online van! Most mit csináljak? Várjam amíg ő rám ír, vagy én írjak rá. Nem tudom. Pár másodperc elteltével rám írt. Másolom:

Harry Oman: Szia Brooke. 
Brooke Anniston : Szia Harry. Mizu? 
Igen, ez a ,,mizu-zás" ez eléggé béna. De most mit mondjak?  
 Harry Oman: .... Semmi :D
Most úgy írt mintha olyan nagyon szánalmas lett volna a ,,mizu-zásom". Jó, végtére is 14 év alattiak írnak mizut. Nem 17 évesek...
Brooke Anniston: Mi van?? 
Harry Oman: Áhhh, semmi. Na, szóval bocs hogy ízé. Nem jöttem fel olyan korán, csak 20 perc elteltével. Csak segítettem a faternak szerelni az autót. 
Brooke Anniston:  Autót szerelni? Amúgy nem baj hogy nem jöttél olyan korán fel. Szóval, az jó! :)
Áhhh! Ez olyan ciki hogy semmit nem bírok írni. Ekkor bevillant 3 chat ablak is. Loren, Gina, és Vanessa. Mindegyik valami mást akart tőlem. Loren hogy mit vegyen magának majd karira. (Ő ezt tervezgeti, pedig most csak szeptember van, ő meg már a karácsonyról dumál??) Gina meg azt akarja tudni, hogy kész vagyok-e a matek leckével, és hogy gyorsabban kész lettem-e mint ő? (??? volt matek lecke?? Na, ennek is utána járok...) Vanessa meg az új parfümről kérdez, hogy az milyen illatú. (nem tudom miről beszél). Mindenki folyamatosan írt nekem, úgyhogy úgy gondoltam nyitok egy ablakot, és beleteszem a három lányt. Harrynek írtam hogy várjon egy percet, aztán beleírtam a közös chatünkbe a lányokkal. 
Loren Gomez: Szóvaaal, mi lenne jó magamnak a kari ajinak?? 
Vanessa Cleaner: Szerintem valami jó ruha várj, küldök képet:

Gina Marow: Hát igen Loren. Az a póló ugyanolyan hülye mint te. Vanessa, jó választás.  Na, de Brooke, akkor kész van a matekod???
Brooke Anniston: Mi volt a matek lecó? Bocs, de nem nagyon figyeltem órán. 
Gina Marow: Te sose figyelsz! Milyen érdekes...
Brooke Anniston: Csak add meg a hülye leckét! :D 
Vanessa Cleaner: Halii! Én se tudom a matekot! Help PLS!!! És Loren  még él? 
Loren Gomez: Bocsika megyek, és kikutatom hogy hol van ilyen jó póló! Csáóóó!
Én inkább hagytam őket, mert a matekba csak Gina segíthet, ő meg ki tudja hogy hova ment, szóval... Megnyitottam Harry chat ablakát, és írtam neki, hogy tetszik a suli, meg minden. Végre szinte egy hullám hosszon lettünk! Jupíííí! :)

Mai napom: 10/10 Ha eltekintek Laurentől, akkor minden nagyon jó! 
Harry: 10/10* Igazából nagyon szeretem! Megérdemli azt a csillagot! :) 
Új barátok: 10/8 Azt hiszem nagyon jól kijöttem Lorenékkal.
Matek lecke: 10/4 Gina megadta, és nagyon sok feladatot kaptunk, már az 1. napon!!! Megyek megcsinálni! :(

* Szeptember 4, csütörtök*

A kedd és szerdai nap hamar eltelt. A tanárok bombáznak minket a sok leckével, és tanulni valókkal. Asszem majd jobban kellene figyelnem órákon... Az 1. négy óra hamar eltelt, föciből egy halom leckét kaptunk, és Mister Kandall azt is mondta hogy a következő órán, (azaz hétfőn) feleltetés lesz. De jó! Törin is szinte ugyanez volt, de szerencsére csak két feladatot  kaptunk lecónak. A 2. két óra pedig egy dupla matek volt, amin szerencsére volt leckém, szóval nem kaptam lecseszést. Viszont Louis nem csinálta meg, úgyhogy felelt egyet. Mi csak röhögtünk, de Miss Rain  nem tartotta ennyire viccesnek. Hát jó. Az utolsó óra következett, ami valami infó volt. Nem tudtam hogy mi az az infó, mert a régi sulimba nem volt infó óra. Ez is kiderül. Amikor meghallottam a becsengető hangját, akkor Gináékkal együtt elindultunk az infó terembe. Nagy volt, és sok számító géppel volt tele. Ez egy tini korában azt jelenti hogy egy örökös álom! :D Facebooktól kezdve a Twitteren keresztül a minden kockulási  lehetőségig. Wáá! Gyorsan leültem egy székre, és Harry pedig egyik oldalamra, a másikra meg Gina. Harry ül mellettem?? Úristen! Már elkezdtem volna megnyitni a facebookot, amikor bejött egy tanár. 
- Sziasztok gyerekek! A nevem Mister Duraw! És én tartom nektek az infó órát! - mosolygott kedvesen. Fiatal férfi volt, és jó fej - A mai órán játszhattok, remélem a többi is tudtok majd. Jó játékot. És még...- magyarázott tovább, de eléggé feleslegesen, mert az osztályból már mindenki gépezett, nem érdekelte Mister Duraw. 
- Hát, akkor én is játszok. - mondtam magamnak, és befordultam a székkel. Megnyitottam a facebookot és bejelentkeztem. Jött 5 értesítésem. Három ember ismerősnek jelölt. Rákattintottam az értesítésre...és Lauren, meg a két csatlósa jelölt be. Végül is, attól még hogy rosszba vagyunk visszajelölhetem, mivel így is csak 37 ismerősöm van...:/ Rámentem a másik 2 értesítésre, ami csak üzenet volt. Lorenék ahogy hülyültek, Gina meg ahogy őket hülyézte. :D A másik meg a Harrys beszélgetés. Arra most nem nagyon akartam rá klikkel-ni, mivel Harry itt ül mellettem, és eléggé furi lenne...
- Ha akarsz kattints rá. Ne  miattam  ne nézd meg. - mondta Harry, a képernyőjét  bámulva. 
- Azta! Mennyi üzeneted jött! - ámultam, mert Harrynek 34 üzenete jött, különböző lányoktól. Igen, őt szerethetik...
- Áhh, azokat nem nézem meg. - legyintett.
- Miért? Nem érdekelnek? - döbbentem le. 
- Gondolom te is tudod hogy mit írnak bele..
- Igen. - mosolyodtam el halványan.
- Akkor jó. - mondta, én meg vissza mentem a gépemhez, és kicsit facebookoztam. Elég gyorsan eltelt az idő, és már ki is csengettek, ez volt az utolsó óra. Megfogtam a cuccomat, és kimentem a teremből, be az osztálytermünkbe. 
- Na, most mi jön? - ugrottam oda a program listához.
- Louis, kapd el! - kiáltotta Daniel, és nem kapta el. A fejemre repült. Csak tudnám hogy mi!? Mert valami kemény volt. 
- Ohh. Brooke, jól vagy? - jött oda Louis. 
- Szerinted jól van? Most nézd meg mit csináltál! - órdított Louis arcába Gina, amikor bejött egy tanár. Az ofőnk Mister Ray. 
- Mi történt gyerekek? 
- Semmi! - mondta egyszerre Louis és Daniel. 
- Ez a két ütődött fociztak, és a labda eltalálta Brooke-ot! - mondta idegesen Gina. 
- Fiúk, mondtam hogy nem lehet bent focizni! Most amúgy is udvari szünetetek lenne! - mondta az ofő, és közelebbről megvizsgálta a fejemet. 
- Ijjj, ez csúnya seb. - mondta Loren. 
- Gina, kisérd le az orvosiba.
- Rendben. - mondta Gina, és elindult velem együtt. Harryt nem láttam, szerintem ő  lemaradt az egészről. 

Mai napom: 10/3 Eleinte jól indult, csak a nap vége... És még egy halom lecke vár rám! Meg a fejem is fáj! :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése