2014. február 28., péntek

Díj!

Sziasztok!

Mint láttátok, hogy a blogon már vagy egy hete nem jött az új rész! Hát igen, nincs sok időm mostanában :/. De a következő rész szombaton, vagy vasárnap érkezik!
Plusz kaptam egy díjat:
Nagyon köszönöm a díjat 1DGirlnek!

Szabályok: 

1. Rakd ki, hogy kitől kaptad a díjat! 

2. Írj magadról 11 dolgot! 

3. Válaszolj 11 kérdésre! 

4. Írj 11 kérdést! 

5. Küldd tovább öt embernek!

11 dolog rólam: 

  • Szeretem a könyveket.

    • Imádok minden féle sportot, de legjobban a  gimnasztikát szeretem. 

      • Most boldog vagyok hogy kaptam ezt a díjat, WOOW!

        • Most éppen ujjongok.

          • Szeretem a zenét. 

            • Ha sok a szabad időm, akkor többet netezek



                      •  



Kérdések és válaszok

1. Melyik a kedvenc meséd? 

Hmm...Hát, régen kedveltem a minimaxos meséket! :)

2. Gondoltad volna 5 évvel ezelőtt hogy blogot fogsz írni? 

Őszintén? Nem. A tesóm ajánlotta hogy blogom legyen, múlt évben. 

3. Ha vissza mehetnél az időbe kijavítanál valamit? 

Igen, nagyon sok mindent...

4. Mi a kedvenc filmed címe? 

 Nem tudom. Konkrétan nincs kedvenc filmem.

5.  Mit ajánlasz a kezdő bloggerináknak?

Azt, hogy ne adják föl. Nem baj ha az elején még nincs olyan sok látogató. Majd rátalálnak a blogra! 

6. Jól tanulsz? 

Igen.

7. Mi vezetett arra hogy blogot írj? 

A tesóm. Ő ajánlotta hogy csináljak egyet! 

8. Van olyan személy aki nélkül a blogod nem sikerült volna? 

Van.

9. Ha igen, ki?

A tesóm! 

10. Tudja valaki hogy blogot írsz? 

Igen. 

11. Ha igen, ki? 

Barátnőim, családom. 

11. Kérdésem.

1. Mi a kedvenc sorozatod? 

2. Mi a kedvenc kajád? 

3. Gondoltad volna hogy lesz blogod?

4. Van kedvenc bandád?

5. Hányas tanuló vagy?

6. Mi a kedvenc tantárgyad? 

7. Mi a lényege a blogodnak? 

8. Használsz sminket? 

9. Mi a kedvenc színed?

10. Ki az akivel mindent megoszthatsz? 

11. Ki a legjobb barátnőd?  

Akiknek küldöm: 

Riley Anne  

Hope Thomson

Laine N. 

Aki

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése