2014. február 1., szombat

W. S. 5. rész

Itt az 5. rész! Remélem tetszeni fog! Kérlek írjatok rá egy véleményt! Jó olvasgatást! xoxo (Nem lett túl hosszú :( )



Gina eléggé letámadta Laurent, de nekem nem is nagy baj..:) 
- Mit képzelsz magadról?? - ordított rá Lauren Ginára. 
- Juj, ha valaki Ginára ordít...- motyogta Loren.
- Hogy én mit képzelek magamról? - röhögött fel Gina - Tűnj innen! - kiabált, és Lauren egy amolyan: ,, Úristen, ez a csaj beteg.." nézéssel el is ment.
- Jól vagy? - mentem oda Ginához.
- Jól! De ez a csaj az agyamra megy! - mondta dühösen.
- Megértem. De mindjárt csöngetnek, úgyhogy szerintem menjünk vissza a terembe. - nézett az órájára Vanessa.
- Okés. - mondta Loren, és visszamentünk a terembe. A legtöbben ordítoztak, és kajáltak. Egyébként a csoportba csak heten vagyunk. Gina szerint ez nem kevés, mert van ahol csak négyen vannak. Na mind1. Egyébként a további négy óra lazán telt, a tanárok azt mondták hogy a diákok kicsit élvezzék hogy nincs tanulni való. Hát jó. 

- Na, és most mi jön? - mentem oda Gináékhoz az óra végén. 
- Istenem Brooke! Nézd meg a program listát! - mutatott Gina a listára. Oda mentem, és úgy tűnik...korcsolya!!! Igen!!
- A korcsolyához mindenki menjen az öltözőkbe. A lányoknak bal oldal, a fiúknak jobb oldal. - mondta az egyik tanár, aki föcin volt benn. 
- És mi kivel leszünk? - kérdeztem, amikor bementünk az öltözőkbe. 
- Most a B-sekkel. De nyugi, két öltöző van. - röhögött Loren. Hahaha! 
- Nem az, csak mi van ha rányomul Harry-re! - mondtam halkan. 
- Nyugi, figyelünk rá. 
- Kösz. - röhögtem fel. Egyébként azért kelet átöltözni, mert ilyenkor mindenki hoz magával váltó pólót, meg gatyát, amiben korizunk. Olyan mint a tesin a váltó cucc. Meg vártam Vanessáékat, és bementünk a kori térre. Egy fedett tér, szóval nem a szabadba van. Meleg volt benn, úgyhogy tényleg elég volt egy hosszú gatya, meg egy póló. A jeget pedig alulról hűtötték, és nem olvadt el. Imádom ezt a helyet!! Rámentem a jégre, és kicsit még próbálgattam hogy milyen, aztán elkezdtem korizni. Tök gyorsan, aztán hátrafelé, és előre. Végül csináltam egy gyönyörű forgást. (De szerény vagyok!! :D) Mikor meg fordultam, egy kisebb tömeg tapsoló ember fogadott. 
- Nem is mondtad hogy így korizól! - jöttek oda Lorenék. 
- Hát, nem kérdeztétek. - mosolyogtam. Aztán mindenki vissza jött a pályára. Megfogtam Gina kezét, ő Vanessáét, ő meg Lorenét, és így indultunk korizni. Kb. 6-szor elestünk, de még akkor se engedtük el egymás kezét. Eltelt olyan két óra, és én hulla fáradt vagyok. 
- Szia, jó voltál a pályán! - jött oda Harry, amikor Lorenék kimentek a mosdóba. 
- Ohh. Hát köszi. És amúgy...- kezdtem volna csevegni, amikor Lauren odajött hozzánk. Igazából Harry-hez. 
- Sziiia Harry! - kezdte nyávogós hangon - Nem iszunk meg valamit a büfénél? - kérdezte, és teljesen levegőnek nézett.
- De. Szia Brooke. - köszönt el tőlem, és elindult Laurennel. Lauren meg amikor Harry nem látta, tátogott nekem valamit. Próbáltam leolvasni a szájáról: "Harry az enyém!" Ezt mondta. Hát, akkor ő se fogja majd nagyon feladni.. Inkább csak vissza mentem az öltözőbe szomorúan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése