2014. február 5., szerda

W. S. 6. rész

Sziasztok! Azt  hiszem itt az ideje a 6. résznek! És akkor olvassátok el! Remélem tetszeni fog! Véleményeket kérek rá!!! :) Jó olvasgatást! xoxo De ez a rész egyáltalán nem hosszú, nem terveztem hosszabbat! Sorrrrry! :(


 Visszamentem az öltözőbe, és kicsit elszomorodtam hogy Lauren ennyire rámozdult Harry-re. De nem nagyon zavart, csak egy ,,kicsit". Lorenék már az öltözőbe vártak. 
- Naaa, mi volt?? - jött oda Loren.
- Semmi érdekes. - mondtam szárazon, és átvettem a gatyámat.
- Na ne már. Van valami, látom én. - mosolygott Vanessa, de most annyira nem vidítottak fel..
- Na. Brooke. Vagy most el mondod hogy mi történt, vagy nem duzzogsz itt, mert ez eléggé idegesitő!! - ordította Gina a fejembe.
- Gina, légyszi fejezd be, mert most nem vagyok ilyen hangulatban...- fordultam el.
- Jó, de rám ne számíts a matek dogánál. - mondta, és kiment az öltözőből. Hát oké...
- Nyugi Brooke, Gina mindig ilyen. - mosolygott Vanessa.
- Tudom. De most nem szeretnék így tárgyalni, azért mondtam hogy nincs semmi..
- Ahha. Ok. - kacsintott Loren. Ahhh.
- Na, én nem tudok várni rátok. Bocsi megyek! - mondta Vanessa, és kiviharzott az öltözőből. Lorennel együtt. De jó! Akkor egyedül maradtam a gondolataimmal. Még kb. eltelt 4 perc, és felöltöztem. A korira átöltöző csoportok jöttek be az öltözőbe, úgyhogy úgy gondoltam talán jobb lenne elmenni innen...Kiléptem az ajtón, és annyira a gondolataimban voltam, hogy bele botlottam valakibe. Ahh, ne máár! 
- Ohh, Szia Harry! - köszöntem Harryre. 
- Szia! - mosolygott. - Na, milyen itt? - kérdezte. 
- Jó, elég jó. - mondtam, és pont egy lépcsőnél mentünk fel.. amikor.. amikor...URISTEN DE KÍNOS!!!!

 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése