2014. január 27., hétfő

W.S. 3. rész

Szia! - a srác, de jó, pont akkor jön oda a világ leghelyesebb sráca, amikor épp sminkelem magam... -  Tudod merre van a Winter? 
- Amm...- próbáltam mondani valamit, mert fogalmam nem volt hogy mi az a Winter, jó azt tudom hogy angolul azt jelenti hogy tél, de nem tudom mire értette - A tél? - mondtam, és éreztem hogy nagyon kínos helyzetben vagyok.
- Nem, a suli! - röhögött folyton.
- Naa! Jó, akkor mehetsz innen! - sértődtem meg. De persze csak hülyéskedtem, és ő ezt észre is vette.
- Jó. Amúgy én a Winter School-ra gondoltam. Arra a sulira, ami télen lessz. Rémlik valami?
- Nem. De én is oda fogok jelentkezni. - mondtam, mert már menni készült. 
- Tényleg? Én is. - mosolygott - Na, megyek, jön Louis és Daniel! Remélem a suliba.  - értett arra, hogy majd a suliba talizunk. Nanáá!
 - Remélem.- mosolyogtam, ő vissza, és már ment is ezekhez a Danielékhez. Biztos azok is valami nagy menő haverok..
- Amúgy, holnap kezdődik a suli, úgyhogy szerintem jelentkezz fel! - kiáltott vissza, és el is tűnt a sarkon. Basszus, már fel kellene jelentkeznem!! Ahh! Anya épp kijött sok csomaggal a boltból, rögtön odaugrottam hogy segítsek neki bepakolni a kocsiba. 
- Anya. - kezdtem el beszélni, miutá
n elindította a kocsit - Van egy jó suli, a Winter. Szeretnék oda jelentkezni. Holnap már kezdődik a suli!
- Jaaj Brooke! Miért nem előbb mondtad?  Lehet hogy már nem is lehet jelentkezni. - csóválta a fejét anya.
- Akkor menjünk el gyorsan, és jelentkezzünk!
- Jó, végül is. - mondta anya, és elindult a suli felé. Kb. 20 perc az út, otthonról szerintem, meg kevesebb.
- Jó napot! Be szeretném iratkoztatni a lányomat, Brooke-ot, ebbe a téli iskolába. - kezdte anya.
- Jó napot! Rendben, pont önök voltak az utolsók. Mert betelt a 160 fő, akik részt vehetnek a programokban. - mondta a nő.
- Értem. És milyen programok lesznek? 
- Hát, lesznek sí programok, szánkózás. De mindegyik más napban. Mert mindig van 5 óra, amibe tanulás folyik, utána lesznek  a programok megtartva. - beszélt a nő, és föl is írt.
- Rendben. Akkor holnap itt leszünk! - mondta anya. És mi menni készültünk.
- Holnap. Viszlát! - mondta a nő, és kiment.
- Juuuj! Ez nagyon jó! Sí, korcsolya! A kedvenc sportjaim! - ujjongtam haza fele menet.
- Jó, de holnap egyedül vagy itthon. Apád és én dolgozunk! - mondta anya.
- Jó, ez nagyon jó lesz!!! - lelkesedtem. Otthon még tettem pár fotót fel a facebookra, mint pl.:  
 
Aztán még nézegettem dolgokat, de túlságosan is izgultam. Úgyhogy, hogy minél hamarabb legyen holnap, inkább elaludtam.
* Hétfő *
Reggel nagyon izgultam a suli miatt, úgyhogy gyorsan felöltöztem, valami meleg, és kényelmes ruhát választottam.






Mivel kint elég hideg van, ezért  egy barna, kötött sálat is a nyakam köré tekertem. Lementem a konyhába,és láttam hogy anya kitette a reggelit a suliba. Eltettem, és elindultam a suliba. Csak egy oldaltáskát vittem magammal, amit majd a suliba használok, a tankönyvek miatt. Kb. 10 perc alatt ott voltam sétálva. Bementem a suliba. Nagyon szép suli, sokkal szebb mint a régi sulim. Ahogy sétáltam, észrevettem egy ismerős arcot.
- Szia! - köszöntem oda annak a srácnak, aki tegnap odajött hozzám.
- Szia! Hát, hogyhogy itt vagy? - mosolygott.
- Mondtam hogy itt leszek! Amúgy, tudod hol van ez a terem? - kérdeztem.
- Hallod, én is oda vagyok írva! Gyere, én itt már voltam.  - mondta, és oda vezetett a terembe. Beléptem, egy átlagos terem volt. Volt még rajtam kívül négy lány bent, és 2 fiú. Gondolom azok Danielék.
-Szia! - köszöntem oda az egyedül ülő lánynak. Nem tűnt nyominak, nagyon szép volt. Ott hallgatott zenét egyedül, de ahogy meglátta hogy beszélek hozzá, levette a fülhalgatót.
- Helló.
- Amm.. miért nem vagy azokkal a lányokkal? - néztem a hármas csapatra, ahol három lány nézett ránk.
- Azokkal? Eszem ágába sincs! Amúgy te ki vagy?
- Én, Brooke. Te? 
- Gina. - mondta,  és megszólalt a csengő. Akkor jön az 1. óra, már tökre várom!!











 
 






 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése