2014. január 24., péntek

W. S. 2. rész

Itt a 2. rész, remélem tetszeni fog! Kérlek véleményezzétek a chat-ben! :) Éés, össze gyűlt a 4000 látogató! Köszönöm nektek! Pussz! xoxo



Berohantam a szobámba, és nagyon örültem! Ez nagyon szuper, végre elköltözünk!! Fogtam a bőröndöm, és bele dobáltam a cuccaimat.
 - Brooke, te mit csinálsz? - jött be anya.
- Pakolok, hisz költözünk! - ujjongtam.
- Jaaj, Brooke! Ez azért nem így működik! 
- Akkor hogy? Hagyjam itt a cuccaimat? - röhögtem hitetlenül.
- Nem, de még azt se tudjuk hogy hova költözünk! - nézett rám anya, amolyan ,,Jaaj, csak nem gondolod hogy ez így megy!"
 - De!!! Akkor találjuk meg azt a házat! 
- Apád már nézeget valahol a 6. kerületben házakat. 
- Mi?? Én a 18. szeretnék! Egy emeletes házat, aminek az erkélyéről látom a Dunát! És a parlamentet, meg ilyenek! Nem holmi öregasszony kis kertjét, ami a szomszédba van! - dühöngtem.
- Majd megpróbálunk találni valami ilyesmit, de nem biztos hogy sikerülni fog! - nevetett anya, és kiment. Akkor én maradtam egyedül. Gyorsan oda ültem a gépem elé, és beírtam, hogy eladó házak a 18. kerületben. Rákattintottam a találatokra. Nagyon szép eladó házak voltak, 5 hálószoba, 4 fürdő, 2 konyha, és stb. Csak meg néztem az árat...Uramisten!! 87 millió! Azért szerintem tartani kéne olyan 30 milliós keretet.. Még nézegettem vagy úgy 2 óráig a házakat. Már teljesen meguntam hogy nem találok valamit, ami tetszene, és meg felelne anyáéknak. Már ki akartam kapcsolni a gépet, amikor egy csodálatos házra bukkantam! Ez valami csodás! 3 háló, 1  fürdő, 1 konyha, és még egy előszoba, meg nappali! Pont nekünk való!
- Anya, apa! Megtaláltam a tökéletes házat nekünk! És nincsen semmilyen veszélyes környezetben! Nézzétek! - mutattam a gép képernyőjére.
- Hmm.. Tényleg jó lenne nekünk! Az ára...29 millió. - gondolkozott apa.
- Igen, és szép, otthonos. Nem is drága. - mondta anya.
- Akkor megvesszük? - csillant fel a szemem.
- Ezen még elgondolkozom, de szerintem ez a tökéletes. - mondta apa. Én pedig éljeneztem. Ez nagyon jó! 10 perc múlva anya szólt, hogy mennyek vacsorázni, mert azért hamar el repült az idő. Gyorsan megettem a vacsorát, és elaludtam. Anya furcsállta is hogy ilyen hamar lefekszem, de engem nem izgatott, csak minél hamarabb legyen holnap!
*Vasárnap*
Reggel izgatottan keltem, kíváncsi voltam apa és anya döntésére, és hogy még ma oda költözünk-e. 
- Jó reggelt! - köszöntöttem anyáékat, akik most keltek.
- Szia Brooke. Tudom hogy izgatott vagy a ház miatt, úgyhogy nem mondjuk le neked ezt az esélyt. Ha te tényleg ma már ott szeretnél aludni, akkor rögtön meg kell tennünk a fontos készületeket! - mondta apa .
- Mi? Milyen készületek? Akkor már megvettétek? 

- Igen. Tegnap este 2 órát utaztunk el a 18. kerületbe, és megvettük. Úgyhogy ma meg kell tennünk minden beköltözési dolgot, mert ide is jönni fog a tulajdonos. Úgyhogy segítened kell! - mondta anya.
- Woow! - döbbentem le, mert nem gondoltam volna hogy ennyi készülettel jár ez a költözködés - Jó, segítek. Mit kell ? - kérdeztem azonnal. Apa és anya el magyarázott mindent, hogy csomagoljam be azt, ezt. Meg pakoljam be a ruhámat is. És stb. Este 7-re végeztünk is. Mindent becsomagoltunk, össze pakoltunk. A cuccaimat fogva kiléptem a házból.
- Hát. Viszlát ház! - mondtam szomorúan, mert kár azért hogy elhagyjuk. Beültem a kocsiba, és elindultunk az új ház felé. 2 óra múlva ott is lettünk. 
- Azta!! Ez nagyon szép! - ámúltam, mert a házunk gyönyörű volt.
- És pont mint az interneten. - jegyezte meg anya.
- Na, mindenki pakoljon! - mondta apa, és átrendeztük a dolgokat. Mindenki kirámolta a cuccait, behozták a gardróbomat, belepakoltam. És stb. Kb. este 11-re kész lettünk.
- Na, tetszik a szobád? - jött be a szobámba anya.
- Imádom!!! - ujjongtam.
- Jó, reggel majd megnézed a többi részt is, de mi már alszunk, te is aludj! Jó éjt! - mondta anya, és lekapcsolta a lámpát. Bele ugrottam az ágyamba, és nagyon boldog voltam!
*1 hét múlva*
Azt hiszem teljesen beköltöztünk. Gyönyörű az új ház! Kipattantam az ágyból, és elővettem a gépemet. Egyébként apa leszedte róla a vírusokat, úgyhogy már nem olyan lassú. :) Szóval bekapcsoltam a gépemet, és rá mentem a facebookra. Csak feltettem egy régebbi képet, amit még 1 héttel ezelőtt csináltam,  és azt feltettem profilnak.  
Szerintem valamennyire tűrhetően nézek ki rajta. :) 
- Anya! - mentem be a nappaliba.
- Igen Brooke? Apád dolgozik, ha arra gondoltál. 
- Nem, nem arra. Hanem szeretnék sminket. Minden normális lánynak van! - mondtam ki.
- Na és. Te így vagy szép! - mosolygott - De azért elmehetünk abba az új Shopping centerbe, ami most nyílt! 
- Tényleg? - csillant fel a szemem. - De jó!
Kb.  20 perc az út, nem vészes. Anyával be sétáltunk az eggyik sminkes boltba.
- Azt a szempilla spirált, meg még a száj fényt. Meg a rúzst is. - mondtam az eladó lánynak - Jaa, meg még lesz az a szem ceruza! - fejeztem be. 
- Brooke, ez nem túl sok  minden? - nézett rám aggódva anya.
- Jaaj, anya!! Dehogy! - mondtam, és kimentünk az üzletből, be anya kocsijába. 
- Várj, még veszek valamit abba az üzletbe. Kell az esti vacsorához néhány paradicsom! - kiáltotta, és már be is ment a boltba. De jó! Mind1. Beültem a kocsiba, és vártam anyát. Vagy 6 perc telt el, és oda jött egy srác.














2 megjegyzés:

  1. Ömm..a képen..nyár van és nem hogy téli szünet van ?? xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, de ha feljebb olvasol, ott látod, hogy ez régebbi kép! :)

      Törlés