2014. január 29., szerda

W. S. 4. rész

 Sziasztok! Hoztam a 4. részt! Tettem fel egy új szereplőt, azt is nézzétek meg! :) Olvassátok el, és akkor kérlek véleményezzétek is! Thx! Jó olvasást! :)

 

Az első óra nagyon tetszett, a tanár jó fej volt, és kedves. De Gina szerint nem minden tanár olyan jó fej mint Miss Grand. Hát mind1.

- Akkor csináljátok meg a 4. feladatot. Viszlát. - köszönt el, de már szinte senki nem figyelt. Ettek, ittak. És volt aki a kajáját dobálta...Blahh! 

- Na, milyen itt? - jött oda Gina, és fújt egy rágó lufit.

- Végül is...- tűnődtem el - Tetszik. Amúgy, az a két csaj miért olyan gáz. Mármint miért nem mész oda hozzájuk? - kérdeztem, mikor már kimentünk a teremből, és a folyosón sétálgattunk.

- Azok? - röhögött hitetlenül - Azok amolyan menők. A két menő. Már nem mintha én nem hozzájuk tartoznék. Amúgy jó fejek. A barátnőim. De most te is a csapat közé tartozhatsz! - mondta, és oda vitt a két csajhoz. Amúgy tök szépek voltak. Az egyik fekete, a másik pedig szőke hajú. 

- Sziasztok. Új csapat tag érkezett ide! - ,,mutatott be" nekik engem Gina.

- Jaa! Akkor kit üdvözölhetünk? - röhögtek össze Ginával - Szia! A nevem Vanessa Cleaner, ő meg Loren, Loren Gomez. Mi vagyunk 3. az LB-k. -röhögtek, ez nagyon vicces.. - Szóval, akkor már te is köztünk vagy. 

- Na, akkor bemutatom az osztályt. - mondta Loren, és bevezetett a terembe, mondjuk voltam már ott, úgyhogy nem hiszem hogy most itt kéne vezetgetni, de mind1. Lettek barátaim!! Woow! :D - Ő itt Louis Tomilson, a leghülyébb fiú a világon. Ő meg Daniel Marnot. És a suli legmenőbbje..

- Köszönöm a megtisztelést! - röhögött az a srác, akivel találkoztam.

- Na, és ő itt Harry. Harry Oman. - fejezte be Vanessa.

- Ahhha, hát köszi a bemutatást, de ti most velem jöttök. - fogtam meg a három lány kezét, és a folyosón végig rohanva bementünk a mosdóba. 

- Mi van? - kérdezte Gina. Ginát ahogy megismertem ebben az 50 percben, elég makacs, és szigorú lány. De nagyon meg kedveltem. - Mond már, mert lekéssük az irodalmat! - órdított.

- Gina, nyugi már...- mondta Loren, de látszott hogy kicsit félve mondja, mert Gina kész ütni!

- Szóval, nagyon tetszik Harry!! - mondtam, és elmosolyodtam. A lányoknak meg tátva maradt a szájuk. - Most mi van?

-Hát, nem te vagy az egyedüli, akinek tetszik...- mondta Vanessa.

- Ezt hogy érted?? - hüledeztem.

- Hát úgy, hogy van a suliban egy Lauren nevű lány, aki tényleg nagyon bele van esve Harry-be. És mindent megtesz azért hogy megszerezze Harry-t. - fojtatta Vanessa, én meg kicsit szomorú lettem.

- Na és hova jár az a Lauren? 

- Ő egy másik csoportba, mivel mi az A, csoport vagyunk, ő a B,-be jár. Ha akarod meg mutatom. - simította meg a karom Loren, hogy felvidítson. 

- Jó, nézzük meg! - mondtam, és elindultunk. A termük szinte a miénk mellett van.

- Nézd, az ő! - mondta Vanessa. Oda néztem jobbra, és gyönyörű volt!!! Komolyan, nagyon szép lány! Így nézett ki, nagyon szép.

- Helló. Tudjátok hol van Harry, mindig eltűnik. - jött oda Lauren.

- Nem, nem tudjuk. És jobb lenne ha eltipegnél innen, mert senki nem kíváncsi rád! - ordította neki Gina. Jaj ne! Ebből bunyó lesz! 

 

 

 

 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése